سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که نرمخو گردد، دوستی اش [در دل ها [جایگیرمی شود [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
7 مژده پیامبر(ص) به دوستداران و شیعیان امام علی(ع) ، آداب -سفر -از دیدگاه اهل‌بیت(ع) ، اندیشه‌ورزی- دانش‌اندوزی- دینداری رهبر انقلاب ، اهمیت ذکر «لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ» در ماه رجب ، بسم الله اینگونه اعجاز می کند ، بهشت- جهنم- ، پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی ، تربیت فرزندان- امام زمان (عج)- اهل بیت-دعا-فرج-جوانها- غریبم-طول ، تربیت-نوجوان-امیرالمؤمنین‏ ، تصاویر نادر و قدیمی از کربلا ، تفحص- قمقمه ، تلاوت - سوره -خواب - فراموش نکنیم ، توصیه های آیت الله مجتبی تهرانی در ماه شعبان ، توصیه‌های رهبر معظم انقلاب درباره استفاده از فرصت ماه رجب ، چـرا دانههـای تسبیح 101 عـدد اسـت؟ ، حج-مناسک ، حضرت آیت الله خامنه ای گ-روسای قوا ، حضرت فاطمه (س)- میلاد- هدیه ، حضرت موسی- قرآن-مادر ، حکایت ، داستان کوتاه- مجله تفریحی و سرگرمی ، دنیا- آخرت-دعا-جهنم-آتش ، دوربین مدار بسته-پیامبرخدا- فرشتگان- اعضا و جوارح- گناه- قرآن-حض ، ذکری که آتش جهنم را خاموش می کند ، رهبر انقلاب- دانشمند- هسته ای- ایران ، رهبر معظم انقلاب- هیات دولت- رئیس جمهور-انتقاد ، ژنو- ، سردار شهید ، سوره انعام- فرشته- مکلی- نازل-پیامبر ، شروع کارها با نام خدا ، شفاعت امام حسن علیه السلام ، شهادت- تاج سر ، شهدا ، شهید آوینی ، شهید دکامی ، شهید مطهری-معلم ، شیطان-شاهرگ-استغفار-قران ، شیطان-صاحبخانه-مهمانی ، علی (ع)- شیطان- جن و انس ، غذای حلا- لاغری- سستی- قطع نسل-مرگ ناگهانی-جاهلیت-پیامبر اکرم(ص) ، فرزند اسلام- شهید برونسی ، قرآن- شیطان-خواندن-اغما ، گوشی-خیس شدن-گارانتی ، لقمان حکیم-پند ، ماجرای‌ پدر و پسری‌ که در آغوش هم به شهادت رسیدند ، مانتویی بی‌آرایش به از چادری با آرایش…. ، ماه رجب- پیامبر- مومنان- بهشت ، مدافعان حرم ، نماز شب- آیت الکرسی-آرامش ، نمازشب- تلاوت قرآن- صوت ، نمازی برای بخشش گناه خود و والدین در شب قدر ، نکته ظریف از مهدی موعود(عج) در کلام رهبر انقلاب ، هنگام وسوسه‌ی شیطان، چه کار کنیم؟ ، وسیله ا‏ى برای شناخت حقّ از باطل ، وصیت نامه شهدا- حضرت زینب (س) ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :36
کل بازدید :74374
تعداد کل یاداشته ها : 237
103/2/24
2:7 ص

 

خلاصه زندگینامه شهید دانش آموز:

شهید محمد آزادی در سیزدهم بهمن ماه سال 1344در خانواده ای مذهبی در کرمانشاه چشم به جهان گشود . تا کلاس سوم نظری در دبیرستان کزازی ادامه تحصیل داد. و سپس به علت شروع جنگ تحمیلی و آغاز جنگ مسلحانه گروهک های ضد انقلاب علیه جمهوری اسلامی به سوی جبهه های نبرد علیه کفر شتافت. .

وی در سوم مهرماه سال 1362 در منطقه عملیاتی کامیاران توسط گروهک های ضد انقلاب از ناحیه پهلو مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به فیض شهادت نائل گشت .

بخشی از وصیت نامه شهید :

و لا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله اموتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

ادامه مطلب...

  
  

 

جابربن عبدالله انصاری روایت کرده که حضرت رسول فرمود: هر کس آیه الکرسی را در عقب هر نماز واجبی بخواند، درهای هفت آسمان گشوده گردند و به هم متصل نشوند تا آنکه حقعالی به لطف و مرحمت در خواننده آن نظر فرمایید و گناهان او را بیامرزد و هر موقعی آیت الکرسی را بخواند و ثواب آن را گورستان مسلمانان هدیه نماید حقتعالی چهل نور در قبر که از مشرق تا مغرب مرده باشد در قبر آنها داخل سازد.

و قبور ایشان را گشاده و پرنور گرداند . برای خواننده آن ثواب شصت پیامبر را کرامت فرماید و به عدد هر حرفی فرشته ای را بیافریند که برای او تا روز قیامت تسبیح کند.

خلاصه منهج الصادقین ج1، ص 155 


92/9/7::: 11:4 ص
نظر()
  
  

مقام معظم رهبری:

شناخت دوست و دشمن لازم است مبادا دوست را با دشمن اشتباه کنید؛ مبادا دوست و دشمن را مخلوط کنید؛ مبادا رفتاری که با دشمن باید داشت، با دوست انجام بدهید.

 


  
  

در حاشیه مراسم یادواره شهدا دانش آموز استان کرمانشاه و 36000 شهید دانش آموز کشور با مادر شهیده پرستو رحیمی از شهدای دانش آموز شهرستان دالاهو گفتگویی داشتیم که در ادامه با هم می خوانیم.

 

 

(مادر و پدر این شهیده نیز جانباز هستند)

-         از خصوصیات این شهیده بزرگوار بفرمایید.

شهیده پرستو رحیمی خیلی با ایمان بود و همیشه نمازش را به موقع می خواند، همیشه سعی داشت به دوستانش کمک کند و به من و پدرش خیلی محبت داشت.

ادامه مطلب...

  
  

خاطراتی از آیت الله بهاءالدینی

ماشینی از کنارم عبور کرد و مقداری آب گل آلود که درگردابی جمع شده بود، به عبای من ریخت. ناراحت شدم و با عصبانیت گفتم: مگر چشم نداری، شعورت کجاست؟ ماشینی از کنارم عبور کرد و مقداری آب گل آلود که درگردابی جمع شده بود، به عبای من ریخت. ناراحت شدم و با عصبانیت گفتم: مگر چشم نداری، شعورت کجاست؟

 عالمان بصیر علاوه بر دعوت به واجبات و ترک محرمات انسانهای صاحب قابلیت  را از ارتکاب مکروهات نیزباز می دارند و در حقیقت این خود مرتبه ای عالی از امر به معروف و نهی از منکر است. 

ادامه مطلب...

  
  
<   <<   6   7      >