سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا خرد را نزد کسى به ودیعت ننهاد ، جز که روزى او را بدان نجات داد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
7 مژده پیامبر(ص) به دوستداران و شیعیان امام علی(ع) ، آداب -سفر -از دیدگاه اهل‌بیت(ع) ، اندیشه‌ورزی- دانش‌اندوزی- دینداری رهبر انقلاب ، اهمیت ذکر «لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ» در ماه رجب ، بسم الله اینگونه اعجاز می کند ، بهشت- جهنم- ، پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی ، تربیت فرزندان- امام زمان (عج)- اهل بیت-دعا-فرج-جوانها- غریبم-طول ، تربیت-نوجوان-امیرالمؤمنین‏ ، تصاویر نادر و قدیمی از کربلا ، تفحص- قمقمه ، تلاوت - سوره -خواب - فراموش نکنیم ، توصیه های آیت الله مجتبی تهرانی در ماه شعبان ، توصیه‌های رهبر معظم انقلاب درباره استفاده از فرصت ماه رجب ، چـرا دانههـای تسبیح 101 عـدد اسـت؟ ، حج-مناسک ، حضرت آیت الله خامنه ای گ-روسای قوا ، حضرت فاطمه (س)- میلاد- هدیه ، حضرت موسی- قرآن-مادر ، حکایت ، داستان کوتاه- مجله تفریحی و سرگرمی ، دنیا- آخرت-دعا-جهنم-آتش ، دوربین مدار بسته-پیامبرخدا- فرشتگان- اعضا و جوارح- گناه- قرآن-حض ، ذکری که آتش جهنم را خاموش می کند ، رهبر انقلاب- دانشمند- هسته ای- ایران ، رهبر معظم انقلاب- هیات دولت- رئیس جمهور-انتقاد ، ژنو- ، سردار شهید ، سوره انعام- فرشته- مکلی- نازل-پیامبر ، شروع کارها با نام خدا ، شفاعت امام حسن علیه السلام ، شهادت- تاج سر ، شهدا ، شهید آوینی ، شهید دکامی ، شهید مطهری-معلم ، شیطان-شاهرگ-استغفار-قران ، شیطان-صاحبخانه-مهمانی ، علی (ع)- شیطان- جن و انس ، غذای حلا- لاغری- سستی- قطع نسل-مرگ ناگهانی-جاهلیت-پیامبر اکرم(ص) ، فرزند اسلام- شهید برونسی ، قرآن- شیطان-خواندن-اغما ، گوشی-خیس شدن-گارانتی ، لقمان حکیم-پند ، ماجرای‌ پدر و پسری‌ که در آغوش هم به شهادت رسیدند ، مانتویی بی‌آرایش به از چادری با آرایش…. ، ماه رجب- پیامبر- مومنان- بهشت ، مدافعان حرم ، نماز شب- آیت الکرسی-آرامش ، نمازشب- تلاوت قرآن- صوت ، نمازی برای بخشش گناه خود و والدین در شب قدر ، نکته ظریف از مهدی موعود(عج) در کلام رهبر انقلاب ، هنگام وسوسه‌ی شیطان، چه کار کنیم؟ ، وسیله ا‏ى برای شناخت حقّ از باطل ، وصیت نامه شهدا- حضرت زینب (س) ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :8
کل بازدید :73869
تعداد کل یاداشته ها : 237
103/1/31
7:41 ع

فرازی از وصیت نامه شهیدان دانش آموز کرمانشاه


شهید دانش آموز علی آقا عبدالمالکی – محل شهادت خرمشهر

قبل از هرکاری باید به خداوند متعال و بعد از انجام آن عمل هم باید به نامه او اتمام داد.

 

شهید دانش آموز حجت اله منصوری کیونانی – محل شهادت دریاچه ماهی کربلای 5 سال 59

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند       روبه صفتان زشت خو  را نکشند

گر عاشق صادقی زمردن مهراس         مردار شود هر آنکه او را نکشند

 ملت شهید پرور، مطمئن باشید که راه امام خمینی حق است و خلاف آن باطل است، هرکه در این خط قرار گیرد مطمئن باشید که از صالحین خواهد بود.

 آخرین وصیت به خواهران و برادرانم من این است که مساجد، سنگر انقلاب را رها نکنند و امام را در تمام لحظات تنها نگذارند.


شهید دانش آمو محمد شعبانی فر – محل شهادت سردشت عملیات نصر7

صحبت من با مردم و ملت عزیز این است که امام را تنها نگذارید و جبهه ها را پر کنید تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان شرق و غرب بزنید و از ولایت فقیه پیروی کنید.


92/8/29::: 9:51 ع
نظر()
  
  

مختصری از زندگی شهیدعباس قارلقی

شهید عباس قارلقی درسال 1351 درخانواده ای روستایی دیده به جهان گشود دوران طفولیت را درمیان سختیها ومرارتهای طاقت فرسای زندگی روستایی که سرتاسرکمبود بود سپری نمود .

شهید قارلقی، فرزندصدیق اسلام و مریدجان باخته وعاشق ولایت و امامت بسیجی ایثارگردرعملیات پرافتخار حلبچه  در سال 66 درجوار رحمت رضوان پروردگار قرارگرفت وبه جایگاه رفیع نائل آمد.


فرازی از وصیت نامه شهید

بسمه رب الشهداء والصدیقین

باسلام ودرود به پیشگاه مقدس ولی عصرامام زمان ارواحنافداء وبا سلام و درود به امام امت این اسوه فضیلت وانسانیت  

این جانب عباس قارلقی اعزامی ازکنگاور وصیت نامه خودم رابانام الله شروع می کنم .

خداوند انسانها را خلق کرده وبه آنها عقل وهوش داده تا درراه صحیح استفاده کنند و زمانی که این انسان خود را بشناسدکه ازکجا آمده وآمدنش بحر چه بود و به کجا می رود .

ازمردم می خواهم  که اسلام را ازدست ندهند، چون اسلام نعمتی است که خدابه ماداده است .ازکسانی که می توانند به جبهه بیایند خواهشمند است که به جبهه بیایند و اگر نمی توانند درپشت جبهه به رزمندگان کمک نمایند. وازشما خواهشمنداست امام راتنها نگذارید.

از ملت شهید پرورکنگاور می خواهم  که اگرماازاین دنیا رفتیم این راه شهداء رابه پیش بگیرید.

ملت غیور من این راه  را، راه حق و درست وحقانیت دیدم وخودم به جبهه آمدم ، این انقلاب اسلامی واین ایمان وسعادت بهترین چیزهای ملت ایران است وبه هیچ وجه ازاین راه غفلت نمانید.

بنده افتخارم این است که بتوانم  درراه خدای متعال ودر راه احدیت به شهادت  نائل گردم.

بخدمت پدرومادربزرگوارسلام می رسانم . پدرومادرعزیز من خیلی کارها می خواستم برای شما انجام بدهم . ازشما خیلی ممنون هستم که شب وروز برای سلامتی من نخوابیده اید و زحمت کشیده اید و از شماشرمنده هستم که نتوانستم زحمات شمارا جبران نمایم .


پدرومادرعزیزم برای من گریه نکنید برای حسین گریه کنید. برای من گریه نکنید که دشمنان من شادنشوند.


92/8/27::: 6:56 ع
نظر()
  
  

خوشابحالتان شهدا خود را به کاروان کربلا رساندید

دهه اول عاشورا که پایان میابد خیلیها فکر می کنند تمام شد و سفره  محرم برچیده شده!!!!

این بزرگترین اشتباه بشر است زیرا ما هماره می گوییم:

کلُ یوم عاشورا و کل ارضٌ کربلا.

ما با شروع هر محرم تولد دوباره او را، و اینکه هرسال این عشق بزرگتر و بزرگتر می شود را به رخ همگان می کشانیم. ما با آمدن محرم تجدید دوباره ای به اعتقادتمان می کنیم.

http://pic.photo-aks.com/photo/images/religious/moharam/large/kol_yom_ashora.jpg


  
  

 شهید دانش آموز حسین جگروند 

شهید حسین جگروند در شانزدهم شهریور سال 50 در خانواده ای متوسط  و مذهبی در محله خیام کرمانشاه چشم به جان گشود . دوران ابتدایی و راهنمایی را در مدارس چهارراه سیلو سپری کرده و دوران متوسطه را در دبیرستان دستغیب در چهارراه سیلو ادامه داد تا اینکه در تاریخ دوم آذر سال 65 در اثر بمباران خوشه ای هواپیماهای عراقی در محله آریاشهر به فیض عظیم شهادت نائل گشت .

خاطره ای از شهید

حسین بارها درخواست رضایت نامه از والدین خود جهت اعزام به جبهه داشت که با مخالفت خانواده روبرو شد . چون در روز تاسوعا بدنیا آمده نامش را حسین نهادند . مادرش می گوید عاشق ارباب بی کفنش بوده و تمام محرم را محزون و عزادار سالار شهیدان بود . یک جلد قرآن از حسین به یادگار مانده که تنها مآئوس مادر با فرزندش می باشد.


  
  
   1   2      >