سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستِ شریران، همچون مسافر دریاست که اگر از غرق شدن هم ایمن ماند، از ترسْ ایمن نیست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
7 مژده پیامبر(ص) به دوستداران و شیعیان امام علی(ع) ، آداب -سفر -از دیدگاه اهل‌بیت(ع) ، اندیشه‌ورزی- دانش‌اندوزی- دینداری رهبر انقلاب ، اهمیت ذکر «لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ» در ماه رجب ، بسم الله اینگونه اعجاز می کند ، بهشت- جهنم- ، پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی ، تربیت فرزندان- امام زمان (عج)- اهل بیت-دعا-فرج-جوانها- غریبم-طول ، تربیت-نوجوان-امیرالمؤمنین‏ ، تصاویر نادر و قدیمی از کربلا ، تفحص- قمقمه ، تلاوت - سوره -خواب - فراموش نکنیم ، توصیه های آیت الله مجتبی تهرانی در ماه شعبان ، توصیه‌های رهبر معظم انقلاب درباره استفاده از فرصت ماه رجب ، چـرا دانههـای تسبیح 101 عـدد اسـت؟ ، حج-مناسک ، حضرت آیت الله خامنه ای گ-روسای قوا ، حضرت فاطمه (س)- میلاد- هدیه ، حضرت موسی- قرآن-مادر ، حکایت ، داستان کوتاه- مجله تفریحی و سرگرمی ، دنیا- آخرت-دعا-جهنم-آتش ، دوربین مدار بسته-پیامبرخدا- فرشتگان- اعضا و جوارح- گناه- قرآن-حض ، ذکری که آتش جهنم را خاموش می کند ، رهبر انقلاب- دانشمند- هسته ای- ایران ، رهبر معظم انقلاب- هیات دولت- رئیس جمهور-انتقاد ، ژنو- ، سردار شهید ، سوره انعام- فرشته- مکلی- نازل-پیامبر ، شروع کارها با نام خدا ، شفاعت امام حسن علیه السلام ، شهادت- تاج سر ، شهدا ، شهید آوینی ، شهید دکامی ، شهید مطهری-معلم ، شیطان-شاهرگ-استغفار-قران ، شیطان-صاحبخانه-مهمانی ، علی (ع)- شیطان- جن و انس ، غذای حلا- لاغری- سستی- قطع نسل-مرگ ناگهانی-جاهلیت-پیامبر اکرم(ص) ، فرزند اسلام- شهید برونسی ، قرآن- شیطان-خواندن-اغما ، گوشی-خیس شدن-گارانتی ، لقمان حکیم-پند ، ماجرای‌ پدر و پسری‌ که در آغوش هم به شهادت رسیدند ، مانتویی بی‌آرایش به از چادری با آرایش…. ، ماه رجب- پیامبر- مومنان- بهشت ، مدافعان حرم ، نماز شب- آیت الکرسی-آرامش ، نمازشب- تلاوت قرآن- صوت ، نمازی برای بخشش گناه خود و والدین در شب قدر ، نکته ظریف از مهدی موعود(عج) در کلام رهبر انقلاب ، هنگام وسوسه‌ی شیطان، چه کار کنیم؟ ، وسیله ا‏ى برای شناخت حقّ از باطل ، وصیت نامه شهدا- حضرت زینب (س) ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :6
کل بازدید :73875
تعداد کل یاداشته ها : 237
103/2/1
11:57 ص

96585622614

 

حضور جوانان جمهوری اسلامی ایران بر قله های پیشرفت در تمام عرصه ها ،موجب دلهره و لرزش بر اندام تمام مستکبران جهان شده است که برای رسیدن به اهداف شیطانی خود از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنند و اخیر با زشت جلوه دادن چهره مسلمانان خواهان تضعیف قدرت و همبستگی امت اسلامی هستند.

هم اکنون نیز در پی شکست های پی در پی در کشورهای سوریه ، فلسطین ، افغانستان ، لبنان و عراق دست نامحرم خود را به سوی حرمین متبرکه اهل بیت دراز کرده اند و با تخریب و بی احترامی به ساحت مقدس آنان معنی واضع دموکراسی و حقوق بشر را به تمام کشورهای جهان نشان دادند.

آنها خودشان هم میدانند که تمام نقشه هایشان در کشورهای اسلامی برملا شده و وتوطئهای آنها دیگر کارساز نخواهد بود بنابراین ما وبلاگ نویسان و سربازان جنگ نرم ، در فضای مجازی به صورت فعال ظاهر میشویم و حمایت خود را از حرمین اهل بیت اعلام میداریم.


93/3/25::: 9:30 ع
نظر()
  

 

از امام صادق (علیه السلام) در خصوص فضائل سوره انعام روایت است که «سوره انعام یک جا و در حالتی نازل شد که هفتاد هزار فرشته آن را همراهی می کردند، پس شما هم آن را گرامی و بزرگ بدارید زیرا نام مبارک خدا در هفتاد موضع آن آمده است. اگر مردم می دانستند خواندن آن ، چه فوائدی دارد هرگز تلاوت آن را ترک نمی کردند.»
همچنین در روایات آمده است که چون این سوره نازل شد، پیامبر اکرم (صلی الله علیه واله وسلم) به سجده افتاده فرمودند: «سبحان الله العظیم». آنگاه کاتبان وحی را فرا خواند تا همان شب سوره انعام را نگاشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

93/3/24::: 8:16 ص
نظر()
  

مهدى موعود (عج)  مظهر رحمت و قدرت و مظهر عدل الهى است.

* توسل و توجه و ارتباط قلبى با آن حضرت موجب عروج و رشد روحى و معنوى انسان مى شود.

* ایمان و اعتقاد به امام زمان مانع از تسلیم شدن است.

 

سخنان رهبر انقلاب درباره آرگو و لینکلن ...

 

* نیمه شعبان، عید بسیار بزرگى است که جهان چشم انتظار مولود مبارک و معظم آن و بشریت تشنه رهبرى و هدایت اوست.

* وجود مقدس امام زمان وعده الهى و مصداق لطف خدا بر انسانیت و بشریت است.


ادامه مطلب...

93/3/23::: 7:21 ع
نظر()
  

 

روزی شخصی با خداوند مکالمه‌ای داشت: «خداوندا، دوست دارم بدانم بهشت و جهنم چه شکلی هستند؟!»

خداوند آن شخص را به سمت دو در هدایت کرد و یکی از آن‌ها را باز کرد؛ مرد نگاهی به داخل انداخت. درست در وسط اتاق، یک میز گرد بزرگ وجود داشت که روی آن، یک ظرف خورش بود؛ و آنقدر بوی خوبی داشت که دهانش آب افتاد!

 

بهشت

ادامه مطلب...

93/3/20::: 11:56 ص
نظر()
  

 

انسان در این دنیا همواره با حوادث تلخ وشیرینی دست و پنجه نرم می کند که هریک به نوبه خود می تواند فراز و نشیب های فراوانی را در جاده ی زندگی پیش روی او قرار دهد.

در این میان آنچه نمی توان نادیده گرفت آن است که آدمی  با توجّه به ساختاری  که دارد در برخورد با این حوادث به تنهایی نمی تواند آرامش و ثبات  روحی  خود را حفظ نماید، و لذا ما می بینیم که بسیاری از انسان ها در پیچ و خم زندگی،  خود را آسیب پذیر نشان داده و پس از مدتی ضربه های بسیار سنگین و طاقت فرسایی را از نظر روانی متحمل می شوند،که این امر به قدری  واضح و روشن است که هر گاه به نوای دل آنها گوش جان فرا دهیم، خستگی روحی و فرسودگی باطنی را به خوبی در وجودشان احساس خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

93/3/19::: 11:10 ص
نظر()
  
   1   2      >