سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که در انتخاب برادران، ارزیابی را مقدّم ندارد، فریب خوردگیْ او را به مصاحبت با بدکاران می کشاند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
7 مژده پیامبر(ص) به دوستداران و شیعیان امام علی(ع) ، آداب -سفر -از دیدگاه اهل‌بیت(ع) ، اندیشه‌ورزی- دانش‌اندوزی- دینداری رهبر انقلاب ، اهمیت ذکر «لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ» در ماه رجب ، بسم الله اینگونه اعجاز می کند ، بهشت- جهنم- ، پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی ، تربیت فرزندان- امام زمان (عج)- اهل بیت-دعا-فرج-جوانها- غریبم-طول ، تربیت-نوجوان-امیرالمؤمنین‏ ، تصاویر نادر و قدیمی از کربلا ، تفحص- قمقمه ، تلاوت - سوره -خواب - فراموش نکنیم ، توصیه های آیت الله مجتبی تهرانی در ماه شعبان ، توصیه‌های رهبر معظم انقلاب درباره استفاده از فرصت ماه رجب ، چـرا دانههـای تسبیح 101 عـدد اسـت؟ ، حج-مناسک ، حضرت آیت الله خامنه ای گ-روسای قوا ، حضرت فاطمه (س)- میلاد- هدیه ، حضرت موسی- قرآن-مادر ، حکایت ، داستان کوتاه- مجله تفریحی و سرگرمی ، دنیا- آخرت-دعا-جهنم-آتش ، دوربین مدار بسته-پیامبرخدا- فرشتگان- اعضا و جوارح- گناه- قرآن-حض ، ذکری که آتش جهنم را خاموش می کند ، رهبر انقلاب- دانشمند- هسته ای- ایران ، رهبر معظم انقلاب- هیات دولت- رئیس جمهور-انتقاد ، ژنو- ، سردار شهید ، سوره انعام- فرشته- مکلی- نازل-پیامبر ، شروع کارها با نام خدا ، شفاعت امام حسن علیه السلام ، شهادت- تاج سر ، شهدا ، شهید آوینی ، شهید دکامی ، شهید مطهری-معلم ، شیطان-شاهرگ-استغفار-قران ، شیطان-صاحبخانه-مهمانی ، علی (ع)- شیطان- جن و انس ، غذای حلا- لاغری- سستی- قطع نسل-مرگ ناگهانی-جاهلیت-پیامبر اکرم(ص) ، فرزند اسلام- شهید برونسی ، قرآن- شیطان-خواندن-اغما ، گوشی-خیس شدن-گارانتی ، لقمان حکیم-پند ، ماجرای‌ پدر و پسری‌ که در آغوش هم به شهادت رسیدند ، مانتویی بی‌آرایش به از چادری با آرایش…. ، ماه رجب- پیامبر- مومنان- بهشت ، مدافعان حرم ، نماز شب- آیت الکرسی-آرامش ، نمازشب- تلاوت قرآن- صوت ، نمازی برای بخشش گناه خود و والدین در شب قدر ، نکته ظریف از مهدی موعود(عج) در کلام رهبر انقلاب ، هنگام وسوسه‌ی شیطان، چه کار کنیم؟ ، وسیله ا‏ى برای شناخت حقّ از باطل ، وصیت نامه شهدا- حضرت زینب (س) ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :38
کل بازدید :73982
تعداد کل یاداشته ها : 237
103/2/9
2:40 ص

مقام معظم رهبری:

قرای حالا را با قرای بیست سال قبلمان مقایسه کنیم که این حرکت قرآنی در کشور ما تازه و آرام آرام شروع شده بود، بعضیها خوب هم میخواندند، صداها خوب بود و شیوه های قرای معروف را هم یاد گرفته بودند و میخواندند؛ اما دلنشین نبود؛ چرا؟ چون از معانی و مفاهیم آیت هیچ سر در نمیآوردند؛ اما امروز آن طور نیست؛ امروز وقتی جوانهای ما آیاتی را میخوانند، کیفیتِ خواندنشان، حکایت از این میکند که اینها معنای آیه را می فهمند و به مفهوم آیه توجه دارند. پس اول باید خوب بخوانید، تلاوت را خوب، زیبا و جامع و صحیح بخوانید. دوم، معانی و مفاهیم قرآنی را بفهمید، و سوم، قرآن را حفظ کنید.حفظ قرآن خیلی مهم است. شما جوانها به این احتیاج دارید و میتوانید.

دفتر مقام معظم رهبری

 


  
  

لقمان حکیم پسر را گفت: ((امروز طعام مخور و روزه دار، و هر چه بر زبان راندى، بنویس . شبانگاه همه آنچه را که نوشتى، بر من بخوان؛ آن گاه روزه‏ات را بگشا و طعام خور .))

 

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTd_gYn7P4iAMGVVsT5BZC4WESjZ8qIr9teUOKUoHBz82ajVUt71hBlduE

 

ادامه مطلب...

  
  

 

دانش آموز شهید احمدقلی درستی در دهم شهریور ماه سال 1349 درکرمانشاه چشم به جهان گشود.

علاقه زیاد او به تحصیل چنان بود که تمام نمراتش در سطح عالی و در حوزه علمیه امام صادق (ع) نیز تحصیل می کرد. در سال چهارم نظری مشغول تحصیل بود که با توجه به علاقه اش به انقلاب اسلامی و با وجود سن کم با اصرار زیاد مجوز حضور در جبهه را دریافت کرد؛  و در سال 65 به فرمان امام لبیک گفت و داوطلبانه به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شد. در آنجا به عنوان مسئول تبلیغات جبهه و جنگ تیپ 29 نبی اکرم (ص) فعالیت می کرد. و سرانجام درشانزدهم مرداد ماه سال 1366 در منطقه سردشت در عملیات نصر 7  به فیض شهادت نائل گشت.

 

ادامه مطلب...

92/10/13::: 2:30 ع
نظر()
  
  

http://s5.picofile.com/file/8105478534/gheirat.jpg

 

رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم :

خداونــد هفت نفر را لعنت فرموده که یکی از آنها مردی است که نسبت به پوشش و عفت همسرش بی توجه است.

مستدرک الوسایل ، ج 14 ص 291


92/10/12::: 3:51 ع
نظر()
  
  

پس از ورود به بهشت و جهنم، آخر کار انسان کجاست؟ آیا در یک جا ماندن انسانی که میل به بی‌نهایت دارد، تکراری نمی‌شود و دیگر آن که آیا ممکن است که یک جهنمی، اهل بهشت شود؟

 

 

بهشت و جهنم

 

 

 

 

 

 

 
92/10/11::: 11:26 ص
نظر()
  

  
<      1   2   3   4   5   >>   >